Friday 1 August 2014

Azuurblauw gehaakt kussen

Het leuke aan werken met een draad die verloopt van kleur, is dat het gehaakte patroon steeds verandert en je pas aan het einde ziet hoe het geheel eruit ziet.


 Na het opspannen van het voorpand (zie dit blog) heb ik nog een rand aan het complete vlak gezet.


Het uitzoeken van de juiste stof bij de draad is ook nog een onderzoek op zich. Gelukkig is de stoffenwinkel om de hoek en loop ik er geregeld binnen om te zien of ze aparte stoffen binnen hebben gekregen. De nodige tips over het inzetten van ritsen of het gebruik van de juiste hulpstukken op mijn naaimachine, worden daar uitgewisseld tijdens mijn bezoek.

 

Volgens mij weer een geslaagd haakproject en tevens mooi kadootje voor mijn moeders verjaardag.
 En nu is deze bol garen toch echt op.


No comments:

Post a Comment